Аналіз критеріїв рівня знань, умінь і навичок дошкільників молодшої, середніх та старших груп за І півріччя 2020 року

Аналізуючи розвиток дітей молодшої групи по всім розділам підраховано такі показники:

Високий рівень: 3 дітей із 25 дітей (12%)

Середній рівень: 16 дітей (64%)

Достатній рівень: 2 дітей (8%)

Початковий рівень: 4 дітей (16%)

Отже, з усіх розділів, найважчим видався пізнавальний і мовленнєвий розвиток. Вихователям Матлах О.М. та Чворсюк О.П. слід звернути увагу на ці розділи, потрібно попрацювати з дітьми, щоб покращити результати дошкільників.

Аналізуючи розвиток дітей середніх груп підраховано такі показники:

Високий рівень: 17 дітей із 44 дітей (38,6%)

Середній рівень: 19 дітей (43,2%)

Достатній рівень: 6 дітей (13,7%)

Початковий рівень: 2 дітей (4,5%)

Вихователям середніх груп Штефанюк Д.Ю., Дідик С.М., Коваленко Д.О. слід продумати як організовувати життєдіяльність з усіх розділів програми, щоб покращити результати дошкільників.

Результати вказують на доопрацювання питань з даних розділів.

В цілому показники в середній групі дають можливість наданню позитивних оцінок.

В старших групах де працюють вихователі Матлах О.М. та Чворсюк О.П., підраховано такі показники:

Високий рівень: 26 дітей із 56 дітей (46,5%)

Середній рівень: 18 дітей (32,1%)

Достатній рівень:11 дітей (19,6%)

Початковий рівень: 1 дитина (1,8 %)

Так, найскладнішими питаннями виявились пов’язані з вимовою всіх звуків. Рекомендації ( консультації для батьків по розвитку мовлення, звернення до логопеда перед школою, індивідуальна робота). Звуковий аналіз слів на середньому рівні, розуміння синонімів, антонімів, спілкування з дорослими та розповідь про себе потребує уваги вихователів. ЛМР дається малятам трохи легше, як мовленнєва компетентність. Тож виходячи з цих аналізів знань за І півріччя вихователі старалися дати діткам ті необхідні знання які малята мають засвоїти за Програмою «Українське дошкілля» .

Кiлькiсть переглядiв: 571