Аналізуючи розвиток дітей молодшої групи по всім розділам підраховано такі показники:
Високий рівень: 3 дітей із 25 дітей (12%)
Середній рівень: 16 дітей (64%)
Достатній рівень: 2 дітей (8%)
Початковий рівень: 4 дітей (16%)
Отже, з усіх розділів, найважчим видався пізнавальний і мовленнєвий розвиток. Вихователям Матлах О.М. та Чворсюк О.П. слід звернути увагу на ці розділи, потрібно попрацювати з дітьми, щоб покращити результати дошкільників.
Аналізуючи розвиток дітей середніх груп підраховано такі показники:
Високий рівень: 17 дітей із 44 дітей (38,6%)
Середній рівень: 19 дітей (43,2%)
Достатній рівень: 6 дітей (13,7%)
Початковий рівень: 2 дітей (4,5%)
Вихователям середніх груп Штефанюк Д.Ю., Дідик С.М., Коваленко Д.О. слід продумати як організовувати життєдіяльність з усіх розділів програми, щоб покращити результати дошкільників.
Результати вказують на доопрацювання питань з даних розділів.
В цілому показники в середній групі дають можливість наданню позитивних оцінок.
В старших групах де працюють вихователі Матлах О.М. та Чворсюк О.П., підраховано такі показники:
Високий рівень: 26 дітей із 56 дітей (46,5%)
Середній рівень: 18 дітей (32,1%)
Достатній рівень:11 дітей (19,6%)
Початковий рівень: 1 дитина (1,8 %)
Так, найскладнішими питаннями виявились пов’язані з вимовою всіх звуків. Рекомендації ( консультації для батьків по розвитку мовлення, звернення до логопеда перед школою, індивідуальна робота). Звуковий аналіз слів на середньому рівні, розуміння синонімів, антонімів, спілкування з дорослими та розповідь про себе потребує уваги вихователів. ЛМР дається малятам трохи легше, як мовленнєва компетентність. Тож виходячи з цих аналізів знань за І півріччя вихователі старалися дати діткам ті необхідні знання які малята мають засвоїти за Програмою «Українське дошкілля» .