• Ви знаходитесь тут:

  • НОВИНИ
  • МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

/Files/images/kalinka.png

/Files/images/_DSC_1111_.jpg

ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

БАСЮК ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА

Освіта: середня спеціальна, вища.
Назва закладу, рік закінчення: Новобузьке педагогічне училище, 1992 р., Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, 1997 р.
Спеціальність: «Дошкільне виховання».
Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь дітей дошкільного віку.
Працює в ЗДО: з 01 серпня 1992 р., в ЗДО №28 – з 2016 р.
Педагогічний стаж: 21 рік.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії».
Педагогічне звання: «старший вихователь».
Педагогічне кредо: «Кожен вчинок – особистий приклад. Кожне слово – повага. Кожен погляд – любов та турбота».
Проблемне питання: «Сучасні підходи до організації роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників».
Державні та відомчі нагороди: Грамота управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації від 2008 р. Грамота управління освіти Ужгородської міської ради від 2005 р. Подяка Закарпатського обласного управління з фізичного виховання та спорту МОН України від 09.09.2010 р. Диплом управління освіти Ужгородської міської ради за перемогу в освітянській премії «Педагогічне сяйво» в номінації «Педагогічна толерантність», 2013 р.


2020 - 2021 навчальний рік

РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 28 ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.


Методична робота ведеться у слідуючих напрямках:

· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;

· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;

· підвищення професійної компетентності вихователів;

· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.


Основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності закладу дошкільної освіти №28

на 2020-2021 навчальний рік

1. Формувати у дітей необхідні компетенції, навички самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2. Збагачувати практичний досвід дітей через інтеграцію змісту освіти в різних видах дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової.

3. Активізувати взаємодію педагогів з родинами вихованців у формуванні логіко-математичної компетентності дітей через гру, як провідний вид діяльності дитини.

4. Забезпечувати прозорість і відкритість роботи закладу через контент веб-сайту, спільнот відкритих груп в соціальній мережі Facebоok.

Методична проблема у 2020/2021 н. р. – забезпечувати методичний супровід зростання педагогічної майстерності вихователів з організації освітнього процесу на основі поєднання колективних, групових, індивідуальних форм взаємодії в навчально-пізнавальній діяльності, побудови довірливих взаємин між педагогами і дітьми; активізувати педагогів до роботи над індивідуальною науково-методичною темою з метою підвищення рівня їх професійної компетентності.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1232